03 agosto 2009

18 MAI 2009


Trebuia sa ma nasc pe 18 MAI... Din pacate la Elias erau prea multe urgente in acea zi si a trebuit sa mai astept o zi. Pe 19 insa lucrurile nu s-au petrecut altfel decat in ziua precedenta asa ca... m-am nascut pe 20 MAI...




Am venit pe lume prin cezariana cu ajutorul doctorului Tutunaru caruia-i multumesc pentru toata munca sa extraordinara. Era 7:10 dimineata... O zi frumoasa de mai, cea mai frumoasa, cum spune acum mama mea. 3,610 kg si 50 cm lungime :-P un bebe "ca la carte"!!!!



Am sa reiau insa istoria mea inca de la inceputurile ei. Mama si tata s-au cunoscut pe 22 iulie 2008 in drum spre mare. Mama mergea la Mamaia unde urma sa se intalneasca cu buni Ina (Nunika) si buni Adi (Tataie). S-a intamplat ca singurul loc liber din maxi-taxi sa fie langa tata... Un chelios plin de tatuaje care a masurat-o pe mama din cap pana in picioare inainte sa-i confirme ca da, locul era disponibil. Mare parte din drum nu au conversat. Fiecare isi vedea de lectura sa, deranjati insa de pasagerul de pe scaunul din fata care tocmai se intorsese din Africa. Isi lua la rand toate cunostintele din agenda telefonica si le comunica, parca spunand o poezie, detalii din peripetia sa si cami are 80 de km. pana la Constanta... Cei doi, mama si tata, erau innebuniti si totodata amuzati. Asa au inceput sa converseze... Aproape de Constanta tata i-a cerut mamei adresa de mail. A observat cu surprindere ca avea pe hartiuta cu pricina si numarul de mobil :-P. A sunat-o pe mama in fiecare zi si chiar daca ea se intorsese foarte curand in Bucuresti conversatile lor continuau cu aceeiasi nota de optimism.

Ca sa nu mai lungim povestea la nici o saptamana tata si-a scurtat sederea la mare si a venit in frumoasa capitala sa o caute pe mama. Au mers la o cafea, au conversat dupa care a urmat o perioada in care se vedeau in fiecare zi. La scurt timp s-au "combinat" si s-au mutat impreuna. Decizia ca eu sa apar pe lume nu a intarziat foarte tare.



Sarcina mamei a fost una extraordinara. In afara de "piticii pe creier"specifici femeii gravide nu a avut nici un fel de probleme. Poate una singura... Dublul test, care este doar o analiza statistica a avut o probabilitate destul de ridicata de sindrom Down - 1/150 - si astfel mama a fost nevoita sa faca amiocenteza. Daca toata lumea se teme de aceasta analiza chiar nu a fost deloc rau iar eu am devenit vedeta inca inainte sa ma nasc. Toata interventia a fost filmata de cei de la ProTV si am aparut in emisiunea "Ce se intampla doctore ?" a Oanei Cuzino:


http://www.csid.ro/health/ce-se-intampla-doctore-08-01-09-video-3715270/



Din fericire, chiar in ajun de Craciun au primit rezultatul via mail cum ca totul era ok... Eram un baietel sanatos. Fericire mare!!!!



0 comments:

 
Blogger Templates by Wishafriend.com